Νέα και άρθρα
Άρθρα για για την Εκπαίδευση & την Απασχόληση.

Το πρόγραμμα σπουδών των ΑΣΤΕ περιλαμβάνει τρεις τομείς και συγκεκριμένα:
Α. ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας αποτελεί ένα προσεκτικά σχεδιασμένο «αποθετήριο» εξεταστικών αντικειμένων (θεμάτων). Επιτρέπει την καταχώριση, αποθήκευση και ανάκληση κάθε αντικειμένου με βάση συγκεκριμένες δομημένες πληροφορίες (μεταδεδομένα).

Η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος αποτελούσε πάντοτε ένα δυνατό «γρίφο» για τους περισσότερους γονείς και μαθητές. Πριν αρκετά χρόνια, υπήρχαν κάποιες σταθερές αλλά και κάποιες δικλείδες ασφαλείας οι οποίες είχαν να κάνουν με

Εδώ και 2 περίπου χρόνια γίνεται διαρκώς λόγος και αναφορές για τα τμήματα τα οποία υπάγονται στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017 και συχνά αναφέρονται ότι παρέχουν μαζί με τον προπτυχιακό και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιοποιεί το corpus των θεμάτων τα οποία έχουν έως τώρα ενταχθεί στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στην Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου.

Με νέα απόφαση του υφυπουργού Βασίλη Διγαλάκη πέντε τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής μετατρέπονται σε integrated master.
Τα τμήματα αυτά είναι τα εξής:

Διάλογο με τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων της χώρας, για ρυθμίσεις σχετικά με αλλαγές στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και την ενίσχυση ασφάλειας στα ΑΕΙ, πραγματοποίησαν η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, ο Υφυπουργός Βασίλης Διγαλάκης και ο Γενικός Γραμματέας Αποστόλης Δημητρόπουλος, ενόψει της 95ης Συνόδου Πρυτάνεων.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι οι αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφής/μετακίνησης, για ιδιαίτερα σοβαρές και τεκμηριωμένα εξαιρετικές περιπτώσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 79 του ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111 Α΄) και της με αριθμό 148236/Ζ1/30-10-2020 (Β΄ 4806) υπουργικής απόφασης, υποβάλλονται από την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 έως και την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020.

Το  δεδομένο αυτό είναι εξίσου σημαντικό και για τους μαθητές των υπολοίπων τάξεων με ιδιαίτερη έμφαση σε αυτούς της Α’ Λυκείου. Οι μαθητές αυτοί προέρχονται από μια πρωτόγνωρή Γ’ Γυμνασίου, για